Je coördineert de dagelijkse werking en het team optimaal en efficiënt om een klantvriendelijke, correcte en proactieve full service dienstverlening te verzekeren aan onze leden.
Je geeft zowel coachend als resultaatgericht leiding aan je team. Je zet optimaal in op de talenten en vaardigheden van jouw medewerkers.
Je ondersteunt, motiveert en begeleidt je medewerkers naar steeds meer autonomie in het behalen van de individuele en de teamdoelstellingen.
Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van de weekplanning, het voeren van de loopbaangesprekken, het begeleiden van nieuwe collega’s en het organiseren van de teamvergaderingen.
Je bewaakt de werkprocedures om fouten en rework tot een minimum te herleiden en je bent het aanspreekpunt voor problemen of klachten.
Je blijft actief meewerken aan de dagelijkse productie, zijnde telefonie en verwerking mailbox, om voldoende inhoudelijke kennis en inzicht in de werkprocessen te behouden.
Je signaleert knelpunten en oplossingsscenario’s aan de dienstverleningsmanager en je brieft deze wekelijks.
Jouw profiel
Je bezit minimum een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.
Ervaring met leiding geven is een meerwaarde.
Je hebt inzicht in informaticatoepassingen en geïnformatiseerde procedures. Je wil permanent bijleren.
Je bent een teamplayer en nauwkeurig, klantgericht, stressbestendig, planmatig, communicatief sterk en positief ingesteld.
Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
De resultaten analyseren
Aanpassingen doorvoeren
Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
De activiteiten van een team coördineren
Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
Klanten: Particulieren
Domein: Internetverkoop
Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
Opvolggegevens van de activiteiten registreren
Jaarrapporten opstellen
Verbeteringen voorstellen
Aanbod
Een functie met gevarieerd takenpakket waarin menselijk contact en dienstverlening de sleutelwoorden zijn.
Een voltijds contract van 38 uren per week, verspreid over 5 werkdagen.
Een contract van onbepaalde duur.
Ruimte voor vorming en bijscholing, initiatief en inbreng.
Je maakt deel uit van een dynamisch en sterk team.